I need to know if this weakened heart has strength to carry on,

Hej allesammans!
Tänkte ju ta och berätta lite om min oturs morgon!
Tog det tidiga tåget till skolan så jag skulle komma 40 min förtidigt eftersom jag skulle ha matte nationella direkt på morgonen. Jag somnade direkt jag steg på tåget. Och vaknade i väse att vi hade stått still där rätt länge. Det visa sig att en ledning hade gått av så vi väntade på buss som skulle ta mig till Karlstad. Slutresultatet blev att jag blev 30 min försenad till matte nationella. Fett pinsamt.

Matten gick dock as kalas ! Kändes det som iaf :> Och jag har inga fler lektioner kvar på tisdagar, SÅ jag kom hem vid 12 idag. Käkade lite lunch och kollade sedan på prison break. Sen råkade jag visst somna och sov i 2,5 timme. Hhaha, var hur skönt som helst. Är fortfarande lika trött!

Imorgon är jag visst ledig eftersom jag ska till tandläkarn lite innan lunch. :> så jag hinner inte med skolan. göööööttt :D
Är inne på tredje säsongen nu, Prison Break:> hihi

Rihanna – California King Bed
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0