I wanna do bad things with you,

Dryg skoldag så innihelvete.
Fyfarao. Sorry folket för dåligthumör, men jävlar va trött jag är.
Sedan när jag sitter på bussen så tog jag och mina två feta väskor upp två sittplatser. så ingen kunde liksom få plats bredvid mig. Så kommer fan värmlands pmsigaste kärring och står och dampar sönder påmig, när det fanns mer än halva bussen full av lediga platser, gjorde ju inte min dag så speciellt bättre, somnade iaf på bussen sen. KOm sedan hem och jag och jonte gjorde tacos ;D
Packade nyss upp mina väskor och hittade även massa godis på mitt rum :D höhöhö
Nu sitter skruttis i mitt knä och är jättegos sugen, så får väl offra mig lite :D


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0