I will stand my ground until the day that I close my eyes for the last fucking time

Inte varje dag man drar till tandläkarn och får världens beröm över mina tänder :> hähäähä
Lite kul ändå att när jag va yngre va jag sämst på att ta hand om mina små huggtänder. Men nej fan, fintleende, inge hål eller nånting fick jag reda på idag! Dock tog tandläkarn värsta snacket om piercing i tungan(a) de gillade han inte :> hihi synd för han :D

Har annars bara chillat sönder i min säng och asgarvat åt bigbrother som jag inte följer lika mycket just nu eftersom jag är ute på vilda äventyr på helgerna och kollar på prisonbreak på vardagarna :D

Va ju riktigt drygt och vara ledig idag känner jag bara för att dra till tandläkarn. HEHEH ELLER? hur jävla gött som helst.
Så därför ska nog vila lite nu/sjunga/prisonbreak. VI får se vad jag känner för :>

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0