I'm tougher, I am stronger and I'm hard to crack,

Tjoho f0lket!
Linnea kunde tyvärr icke följa med till Säffle ): Fett boring!
Men jag och Alex har haft jävligt skoj ändå!
I fredags så drog vi ut. = Fesssst i hela huset
Sen så var det visst lördag då jorden tydligen skulle gå under har jag hört, inte fan gjorde den de ,för de va helgens roligaste dag. Var vi lite busiga! HAHA sjuktroligt hade vi iaf :>
Vaknade imorse vid halv 10 av mitt alarm, då jag skulle börja gå mot Säffles bussstation för att ta mig hemmåt. Åkte buss från 10:30-13:05. Vet inte hur drygt de va. usch fy fan. vet inte om min 25 minuters promenad eller sitta på buss va jobbigast. Båda tog död på mig.
Har ju vart släktmiddag här hemma i Kristinehamn hela dagen. Trevligt men drygt eftersom jag är så trött.
Men nu ska jag ta och gosa ner mig i sängen och somna åt Prison Break!
Kung helg iaf! Träffat massa nytt trevligt folk :>

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0