No matter what you say,

Vare jag som va stressad som fan imorse? gick 5 min innan tåget skulle gå. Hann precis för att de rullade in på fel tågbana. Går på tåget. Tack å lov kollade jag precis när jag satte mig om jag hade med mig mitt busskort. Attans de hade jag ju inte. Springer av tåget precis som de börjar rulla vidare igen.
små joggar hem för att hinna med ett annat tåg som skulle ha gått då om 10 min.
DOck va ju jag dösvettig och inte ätit någon frukost när jag kom hem så väntade en timme på nästa tåg :>

skolan rann iväg med en fart. Somnade på bussen hem.JÄVLAR VILKEN SÄMST BUSS JAG HAMNA PÅ. Ingen jävla ac för fem öre. tror det va fan 5 st som gick fram till chauffören. En höll typ på å svimma å grejer. Jag somna för jag orkade väl inte sitta där å svettas floder. Jävlar va skönt de va och gå av de där busshelvetet.

Sedan har jag legat i Jontes säng från 16:20-18:00 :)
Käkade nyss mat :) så nu är jag mätt å belåten.
Nu blire lite bigbrother sen ska jag tamefanimej sova!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0