Seen my own shadow and gone through the shame,

Är det jag som har värmlands svullnaste ögon idag? JAJJAMEN. haha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag kollar mig i spegeln. Plus att jag har sovit 11 timmar inatt. hur skönt tror ni inte att de va? JÄVLIGT SKÖNT ska jag allt ta och berätta. Så att eftersom att jag ser ut som jag gör och vakna med en gnutta huvudvärk och försov mig något rejält så stanna jag hemma idag!

Och jag är antagligen rätt efter men,
Som alla vet så kan ju spotify dra åt helvete om man inte är råbortskämd,
Så jag har ju hittat en ny "spotify" Som är fan helt awesome. DE är bara å testa sig fram så lär man sig tillslut :D

http://grooveshark.com
där har ni länken! :D

Nu ska jag dunka musik och gosa ner mig under täcket igen och kanske få lite mer sömn. Så trött är jag!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0