Sometimes it lasts in love,

..But sometimes it hurts instead.

Ända jag gjorde på yrkesämnet idag va att redovisa 2 grejer, sen har jag fan knappt gjort nå mer. Schysst av Marita å släppa mig och Linnea vid 3 iaf. Idag har jag självklart kollat på lite prison break, gjort mat till mig och jonte, TACOS :D och nyss va jag och duscha!
Ska ta och kolla igenom matte A boken sista gången i mitt liv och hoppas på det bästa imorgon då jag startar min dag med nationella. Antar att det är de ända jag har i skolan imorgon så kommer nog hem tidigt imorgon :) skönt! Efter att jag har pluggat lite ska jag kolla klart på andra säsongen av Priiiiison Break :D

Liten Saris
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0