They always saw what I couldn't see,

HÖJ!
Hade en kort skoldag igår, väldigt skönt! Följde med Alexandra till Säffle efterskolan.
Käkade lite mat sedan kollade vi på några avsnitt av Prison Break som jag ska ta och ladda ner nu!
Jag tog även en powernap igår eftermiddag eftersom att Linn,Malin och Linnea inte hade kommit än. Behöver inte nämna att jag dreggla ner hela min hand i en timme ;D haha
Började fixa oss lite lätt sedan kom de andra så då blev de full rulle på hela kvällen ;D
Riktigt rolig kväll! :D
Kom hem vid 11 tiden imorse. Sovit max 2 timmar. hahah
Har tagit mig en dusch och städat mitt rum lite grann.
Idag blir det bara sängen skulle jag tro. Plugga matte som fan idag eftersom nationella närmar sig fort som satan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0