Tog testet från någon annan, så cool är jag, så uttråkad är jag,

1. Är du singel?: Ja

2. Är du lycklig?: Jävulskt glad!

3. Är du uttråkad?: lite grann! Men tänkte att ni skulle få veta lite mer om den coola cheyen Sara Andersson!

4. Är du ledsen?: Inte ett dugg :)

5. Är du italienare?: Noup,

6. Är du cool?: Att det ens är en fråga.. Hoppas alla vet det svaret!

7. Är du från Irland?: Noup, inte ens Irland,sorry guys

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nix

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Tror att det kan bli en lite gnistra vid första ögonkastet!

2. Har du någon gång blivit sårad?: Ohja, men somliga går ju vidare, somliga inte. Har jag? de är en annan fråga.

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Yes

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: aa, kan va lite sådär hemlig av mig :>

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: hehehe japp
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Om jag hade vetat om att jag hade en så hade den inte vart så speciell hemlig :P
7. Är du kär?: Nix! not yet

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Njae, inte om killen är jävligt rik :>

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller facebook?: Faaacebook:D
2. Hår eller ögon?: Ögon!!

3. Katter eller hundar?: Katz

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Bara några få bästa kompisar, ni vet vilka ni är och jag älskar er! :)

5. Coca-Cola eller Pepsi?: COLA<3

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Haha, jaru utekväll börjar ju bli min grej. Men nej, romantisk hemmakväll in my heart :>

7. Pengar eller lycka?: Om man har pengar så är man lycklig :>

8. Dag eller natt?: Dag, eftersom jag sover som en stock på nätterna :> Tröttchey

9. Msn eller mobil?: Skriver ju fortast på datorn. :> Hatar å prata i telefon :) Så msn! Kan man ju använda cam också(a)(A)(A)(A)

TIO*HAR DU NÅGONSIN*

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: Aldrig försökt smita hemifrån tror jag :) snäll chey!

2. Brutit nåt?: Nix,

3. Gjort nåt du ångrar?: hehe ja de har jag väl, men skitsamma! Vad gör de om 100 år? :D

4. Hoppat Bungee Jump?: nej men jävligt sugen :D

5. Ljugit för någon du tycker om?: Yes, fast ibland måste man ljuga. De behöver ju inte vara en dålig lögn:> Finns goda lögner och onda lögner :>

6. Ätit en hel tårta?: hatar tårta ;p

7. Gjort bort dig offentligt?: Haha, dagligen! Nejdå, men jo de har jag väl nog gjort. Man lär väl bjuda lite på sig själv!

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Hehehe, jaoup. Fast man en gång slut, alltid slut. Man borde inte gå tillbaka.

9. Gråtit när ett husdjur dog?: haha japp

10. Velat försvinna?: haha, aa Mode:emo stunder
SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Linnea

2. Telefonsamtalet du fick: Mamma

3. Personen du var med: Linnea och fredholm

4. Roligaste grejen som hänt: oj, va nått vi prata om vid maten. kommer dock inte ihåg;D

5. Personen du smsade: Alex :>

6. Personen du tänkte på: haha, Alex

7. Du skrev till på myspace: -

8. Du kommenterade: En bild på min lillebror som min syster la ut på fb.

9. Du tillbringade natten med: haha.. ;)

10. Du kramade: Linnea tror jag :D

NU BLIRE DUSCHEN :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0