What about my dreams?


Tja bithes and hoes!
Sitter och pluggar matte för engångskull. Svin tråkigt!
Dricker lite cola och äter lite candy!
Ska snart ta en paus och kolla på Prison Break som är min drog förtillfället!

Haha igår lyckades jag välta hela min tallrik full med mat i knät. Inte sådär jättemysigt.
så jag får nog ta och tvätta lite kläder idag om jag orkar.
Plus att jag råka tappa i den där flärpen på burk colan i min nyöppnade cola.
Duktig chey.
Och våran lilla eric saade gick det ju jävligt bra för igår.
Dock gillade ju jag Tvilligarna Jedward och den lite rockiga låten Eldrine ;D

Söndag idag, betyder att det är skola imorgon. Oooooorkar inte
Men snart lov så jag får väl hålla ut. inte långt kvar till lovet nu :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: jag heter jonas och jag vill vara anonym

kan inte du lägga ut en bild på din klass och skriva vad alla heter:D

2011-05-15 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0