fåck x-mas

Hade nyss ett snack med mamma och lillebror om julafton.
Herreguuuuud vad jag är trött på den traditionen. Skulle ärligt säga att jag hatar de 4 dagarna. 23-26 :) Och ni som känner mig väl vet att jag hatar den dagen och att den dagen börjar närma sig känns ju inte sådär superduper kul. blää vill spy på de där dagarna.
Inte så jävla kul att mammas planering är liksom. 20 pers i vårt hus,julbord,ett paket.
AMEN FYFAN SKIPPA JULAFTON FÖR I HELVETE.
stämningen är ju inte bra för fem öre heller. så nej far åt helvete.

Vad jag vill på jul:
Äta typ grillat? godsås,sallad osv.
räcker med vi 4 i huset , syster+pojkvän å mormor.
KOmmer inte ens bli samma sak utan syster Hanna. Då kommer familjen verkligen inte hålla ihop. nej fan va drygt det här känns.
Men det blir iaf 7 pers. Blir fan perry det. Nästan för drygt det också känner jag.
Snackar lite,spelar lite spel sen får man göra vad fan man vill.
Jag vill ligga i min säng och kolla på film :DD

Men icke, bjud hit hela jävla släkten vettja . FÖRFAAAAAAAN
Nej nu ska jag fan sova. ffuck jul

xoxo


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du, jag och en hotellnatt? :D

2011-11-20 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0