Family,

Har en rätt rolig familj alltså.
Ena systern befinner sig i Usa just nu, huuuuuuuuur långt bort som helst men när vi prata i skype idag var det som hon satt en meter ifrån mig och vi hade ett vanligt systersnack:) Skratta som fan åt hennes berättelser å om mina små historier.
Medans den andra har fått känna på hur det är att vara "banrvakt" åt min 13 åriga lillebror som är pain in da ass, rå kaxig, kan bara säga jag vet inte och dra åt helvete typ. Hon tycker att vi ska skicka han till ett par släktingar. Haha fast de är bara familjen som fattar det roliga med att skicka dit honom på uppfostran.
Min lillebror har fått jobba asset av sig hos syrran i helgen å är helt slut nu, ätit LCHF å grejer. inte hans grej. Hans grej är att äta en polkagris på mindre än 3 minuter, dricka upp syrrans 4,5 L läsk på mindre än 3 dagar osv :))
Medans mor min har vart i stockholm hos några bekanta och fått skratta åt när de lyssnar på vikingarna tex och stött på personer hon absolut inte vill träffa:D Väldigt roligt tycker jag!
Medans mammas kille ricard har haft fullt upp under veckan med jobbet men ändå hunnit med att parta som en tonåring på konsert tex peace and love ;) 5 dagars är ju gött! Haha
Ni är rätt goa ändå. Dock sällan ;)

Stått i köket hela dagen!
Förrät: Eget vitlöksbröd
Varmrätt: egna klyftpotatisar, fint köött, sallad med fetaost,kantarell sås eller bea
Efterrätt: Kladdkaka med grädde och hemmagjord hallonsylt
Dryck: cola<3

fan va bra jag är på att laga mat :D
Nu ska jag skutta in i duschen, försöka plugga lite historia sedan sova:)

xoxo



Kommentarer
Postat av: Hanna

Lagomt fet brud i mitten där men whatever.. Låter som du har en rätt skön familj alltså

2011-11-14 @ 06:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0