FCKSHTUP,

Denna helg har jag haft så jävla mycket känslor inom mig som jag bara har försökt och lägga band över och jag tycker att jag har lyckas gaaanska bra med det iaf. Försökt och hålla mig lugn och reda ut en del saker osv. Men idag under middagen fick jag sån där film i huvudet hur jag flög över bordet för å slå ner personen jag blev så fruktansvärt förbannad på. Då hade det blivit för mycket känslor denna helg så det vällde över. Men jag gjorde ju inte de som filmen rullade i huvudet på mig utan jag lacka som tur va bara ur lite och lämnade maten och gick in på mitt rum. Vet att det låter som värsta tonårs fasonerna. Men när det blir förmycket för mig tycker jag att jag gör bäst i att gå ifrån situationen och tar det lugnt och är för mig själv. Drog nyss en promenad med bror och hans polare och lugnade ner mig ytterligare. Nu känns det rätt bra och håller just nu på och laddar ner en film som jag tänkte ta och somna åt. Får se hur nästa vecka blir. Kan tro att slutet av nästa vecka kan bli bra :) vi får se. xoxo


Kommentarer
Postat av: Mother&daugther design

Hej! Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickat och virkat. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Julen närmar sig, varför inte köpa en julklapp från oss till någon.. Allt är FRAKTFRITT och vi erbjuder varor till minimum pris. Välkommen in till oss!

2011-11-20 @ 19:17:11
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0