head vs heart,


Idag mår jag ganska bra,vaknade på rätt sida så att säga.
Idag har jag inga planer på vad jag ska göra, men det visar väl sig.
Idag är det söndag och det betyder att det är skola imorgon,
och det är början på en ny skolvecka. Som vanligt har jag söndagsångest.
Idag ska jag fan gå ut på en promenad för att få lite friskluft och bara röra lite på mig.
Idag är det 6;e dagen jag har ätit LCHF och gjort det riktigt bra jag kan tycka! :D
LCHF får du inte käka kolhydrater å socker:D nå mer orkar jag inte förklara.
Varför jag fipplar med LCHF är för att jag vill bli av med migrän och mina ledbesvär:>
Huheue och mitt enorma sötsug ! :D Känns som detta kan gå bra :)
nu ska jag kika på film eller nå:)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Fraj

kör du på lchf en viss period eller är det permanent? :)

2011-11-20 @ 13:23:23
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0