Live each moment like your last,

Skola - Check
2 timmars historia prov - Check
Bokat biobiljetter till twilight - Check
Halvt fixat sjukgymnast - Check




Aah de va väl de :D Haha!
Skolan gick ju helt okej, dock har linnea blivit sjuk så va ju tråkigt!
På tåget hem hände det endel. Hade för det första tagit nån bruds säte så hoppa fram ett säte och satte mig framför henne. På något sett lyckas hon få sin tågbiljett i mitt säte som jag satt i så jag fick ta isär hela min stol och ta fram den där jävla biljetten åt henne med biljettgubbes hjälp iofs. Sen ringer min lärare på tåget å grejer. Kom iaf tillslut fram till k-hamn.

Gjorde mig i ordning för Historia prov som gick åt helvete :) 2 timmar var alldeles för kort tid.
Ringde Linnea nyss och prata en stund med henne. Bokade lite bio biljetter å grejer.

Bestämde nyss med mamma å ricard att vi ska börja med lchf. Så jag testar denna vecka å ser om det går. Kommer bli svårt som fan med Cola.. Men skitsamma! Äter ändå inte så jäkla mycket kolhydrater, bara de jävligt dåliga kolhydraterna så detta ska nog gå. Kanske slipper migrän också om jag har tur å ledvärk å alla fitt fel jag har :D
Så aah, test vecka blir det denna vecka! :)

Nu ska jag krypa under täcker å kolla på nån gosig film om inte min babe ringer i skype som är värsta  bloggstalkerN ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0