Make this life worth living,

Tjeeenare!
Sitter här i kristinehamn å deppar ihop.
Vaknade imorse av 2 jobbig drömmar jag hade drömt under nattens gång.Bestämde mig för att vakna för jag orkade inte drömma mer! hehe. Startade låten Trivium-Black de första jag gjorde och drog mig lite i sängen, den va så varm å mysig :D
Bestämde mig sedan för att gå ner och ta en varm lång dusch. Gjorde sedan disken och gick ut med sopor. Sedan lagade jag frukost. Efter frukosten som var runt typ 12 så har jag BARA suttit och pluggat. Jag har gjort min Historia läxa som tog upp en hel del tid. Och även skrivit 3 stora  fotouppgifter. Nu ska jag bara fotografera typ 8 olika kort. Så är jag klar med det sen.
Tycker jag förtjänar en smoke nu och sedan funderar jag på att laga mat.
Igår blev det tacos och idag blir det fläskfilé , nån god sås och en fräsch sallad :)
Funderar på och gosa ner mig under täcket i soffan å kolla film sen :D
De va den här lördagen det.. Rann iväg i världens fart.
PS. HAR VÄRLDENS JÄVLA TRÄNINGSVÄRK FRÅN IDROTTEN IGÅR. KAN FAN KNAPPT GÅ..
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0