No Sacrifice,


Meeeeeeeen tjännaa!
Vore väl bra å uppdatera lite också!
Så tänkte bsra säga att jag va hos linnea i helgen. Kom hem igår.
Har fan en jävla otur just nu,
1. min jävla axel.
2. tror jag har fått urinvägsinfektion igen . ÄLSKART
3. skrapat upp feta skinbiten på ena tån.
4. Tänkte att jag skulle raka bena igår. SÅ cutta upp hela benet
Är tillbaka i skolan igen. Är redan trött på folket och allt arbete. Fan aldrig vart såhär less på skolan tidigare. Ge mig ett långt break. eller lite kärlek så jag orkar med vardan. för nu gåre i dryga takter å jag går bara å är trött och förbannad hela tiden.

Annars då? Jovars, älskar min bff Linnea som har följt mig te sjukhuset ett x antal gånger nu. Och att hon orkar stå ut med mig å hela fadelutttan. Hemma själv i helgen så jag å linnea ska vända huset uppåner :> hähäh blir nice de!
va allt ifrån mig ikväll!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0