Searching for something more,

Hähä tjää
Varä Jä som försöv mäj i mörsa eller?
Icke bra icke bja.
Men eftersom att jag är så jäkla ball så kom jag nästan i tid ändå till första lektionen!
Skolan rullade på i sin vanliga ordning.
Drog ner på stan med Linnea å Wiker efter da school, käka lite å kirrade julklappisar.
Kom sedan hem å slog in julklappisarna, lockade håret till imorgon då jag tänkte vara lite söt och suttit vid datorn. Nu väntar jag på att the walking dead avsnitt 7 ska ladda klart. Jäääävligt spänd inför detta avsnitt :D wöwöwö
Somnade åt The hangover 2 igår. Höll fan på å skratta ihjäl mig! :D miwhihtihi va rulig den va!
Meenmen,imorgon är jag LEDIIIIG wohohohoho Hur awesome är inte derå? SÅHÄR AWESOME --> (--------------------------) :D
Faast jag ska upp tidigt ändå, ska in till karlstad och tapetsera åt Linneas syster och sedan handlar mer julklappar med syster. Jorå sååååååaaatteh. Vi säger så! Nattinatti gott fÖlk :>
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0