sne chey,

tjohohooo
suttit på akuten hela dagen.
råkade visst ramla av en motorhuv och gjorde några kullerbyttor i farten och landade på axeln.
nyckelbenet gick ur led / en rejäl stukning. skit kult. HÖGER äre också,
totalt handikappad! Har världens bästa kompis linnea larsson som har hjälpt mig en massa och vart sällskap åt mig! tack gosi<3
knappt så att jag kan sitta vid datorn. knappt kunna styra musen och skriva med båda händerna på tangentbordet. såfuck my life for real alltså.
äter nån cp medicin också så jag får inte dricka alkohol(inge stort bekymmer), dricka kaffe eller RÖKA på 2 jävla veckor. SÅÅÅ skit kul. älskar verkligen mitt liv nu. kan fan inte göra ett skit med vänster hand. fyfan. täänk er, duscha,toa,linser,ha på sig jacka, kläder över huvdet går absolut inte att genomföra. ALLT MED VÄNSTER. skjut mig föfan.
peace out. mitt lov är iaf förstört!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0