we're owed,

Skola.
Idrott- jääävlar vad träningsvärk jag har redan! Fyfasen.
Samhällskunskap- gick lite smått segt.
Drog sedan ner på stan med Linnea för hon skulle köpa skor.
Går in i skoaffären och ser mina drömskor som råkade följa med mig hem.. Woooups:D
Sov på bussen hem.
Käkade lite mat.
Sov middag
Under den tiden drog hela familjen till mora å lämnade mig i k-hamn med katterna.
Suttit vid datorn för det mesta.
LAgat tacos+ätit det såklart
Pratar i skype med två kötthuvven och råka visst sova under samtalet.
Hur länge vet jag inte men om jag går å lägger mig nu skulle jag fna kunna sova 12 timmar ändå även fast jag har sovit förfan hela dan nästan :D huehuehe
Min helg bajsade ihop sig igen så nu vet jag inte vad jag ska göra i helgen..
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0