When the sun goes down,

Tjuuulu
Kan berätta att jag har fan aldrig haft så svårt att ta mig upp ur sängen på morgonen som jag har nu! Jag brukar aldrig snooza. Jag måste kliva upp direkt när klockan ringer. Men nu ligger jag fan å drar mig över en halv timme på morgonen :o Går och lägger mig tidigare än vanligt också:o Sinnes sjukt!
Tog mig iaf till skolan idag ändå :D Kund besök på morgonen. Hela min hjärna är fylld med maaaaaaaassa idéer så ajg vet fan inte vart jag ska ta vägen. Grejen är dock att det ska bli ett grupparbete om kundens uppgift. Hatar grupparbeten <:

Efter skolan drog jag med några brudar ifrån klassen och fikade och pluggade lite grann och pratade lite om allt möjligt, sånna som jag annars inte brukar liksom umgås med efterskolan. Trevliga bruttor de där!
Drog sedan hem till systers+hennes gubbes nya lya. Jävligt nice faktiskt. De hade dock lagat korvståganoff): Min hatmat .. får fan huvudvärk av det! Truestory ! haha så jag tacka nej till mat. Efter en stund kom mami, drog å handlade inför helgen. Påvägen hem från karlstad hade vi värsta mor å dotter snacket om allt möjligt. Huheuehue

Packade sedan upp varorna och testa lite nya kläder :)
Nu tänkte jag skutta in i duschen sen kolla lite på en serie som jag har börjat kolla på, " the walking dead" heheh:D

Sedan sova, så jag orkar med morgondagen :> hehe

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0