You won't be missed,

Tjuuhuu
Vaknade kl 6 imorse as pigg.
Imorse gick det inte alls bra för mig. För det första så fuckade spotify ur totalt på min mobil igår natt när jag försökte sova, så jag starta fan om mobilen 70 elva gånger igår och även avinstallerat programmet å installerat om det på nytt å grejer men fan inget hjälpte. När jag satt på matte lektionen idag fixade jag såklart dreten så nu funkar det igen! :DD

Sen hade jag världens beslut ångest om vilka kläder jag skulle ha på mig idag. Visste inte alls vad jag kände för! Blev något tråkigt i slutändan.
Sen hittade jag fan inte min zornring imorse. FIck fan panik. Men efter att jag hade vart hos doktorn idag så stoppade jag ner händerna i jackfickorna å hitta visst min älskade ring.

Annars då? jo när jag satt på tåget hem idag kände jag mig ganska lycklig. Sådär fånigt vettni. Så det var nästan så att jag satt där på tåget för mig själv och nästan log! HAHA lite kul faktiskt.
Gjorde mat till familjen sen när jag kom hem! Idag blev det lax. Va inte alls gott med lax idag kände jag, menmen:> ska fan inte klaga :)

HA EN FÖRBANNAT MYSIG MÅNDAGSKVÄLL OCH HOPPAS ERAN MÅNDAG HAR VARIT BRA ANNARS FÅR NI EN LITEN KRAM HÄR UTAV MIG :D hehehe *kram*
haha närå,fan va mesigt. Men aja, ska nog kika film eller göra lite läxor nu!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0