Du frågade vem som förstört mig,

Vill ni veta hur fruktansväärt trött jag är?
Så jäkla trött att jag somnade först på bussen och vakna av ren panik att jag va 89% säker på att jag va i Karlskoga. Men nejdå, kom precis fram till kristinehamns bussstation. Sedan tänkte jag plugga lite. Nej oj, då somna jag med boken fan i ansiktet.. Lyckat hörru ponnysara LYCKAT!
Så när mamma väckte mig för ett tag sedan så bestämde jag mig för att utesluta pluggning idag.

Tänkte bara höra om det är nån frivillig som vill handla lite åt mig,skaffa körkort åt mig,gå i skola åt mig, äta å duscha åt mig, offra sig som en promenadskompis till mig så jag får nå att göra här i kristinehamn.. De där med att sova kan jag sköta själv :)

Annars då? Drog till Linnea igår. Fick 2 presenter (a) hhi sötis.Tack :D
Vart gymnasieforum idag, så har delat ut en massa papper å pratat å grejer med lammkött,96;or alltså :) inte sådär döroligt men men. Hitta mina knep för å skratta lite ;)

Nuru?
Funderar starkt på å ta en promenad till konsum å köpa kuckilimuck medicin, Blivit en hel del med det nu för tiden tycker jag :O får fan lägga ner.. men ändå, fasen va nice. eller iaf lite cola..

Töjde örat mer här om dan också så hela skallen gjorde ju fan ont. fortfarande svullen. kanske gjorde lite för mycket, huehue vem vet

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0