From the inside out,

Såaaaaatttteeeh mammas potatis soppa va ju inge svårt eller så att tvinga ner i strupen vidare te magsäcken. Har liksom inte haft nå ork å prata med folk idag men ändå ställer folk en å samma fråga 5 gånger. De här med kortstubin vet jag inte vad det är en sådan här dag.
Lillebror är jag inge mottligt irreterad på eller så.
1, Tar min externa hårddisk mellan varven och lägger in en jävla massa nördspel på den som tar upp halva minnet.
2. Tar en av mina favvotjocktröja från mitt rum och har det på sitt mögel rum i 1 månad så jag får lov å tvätta om den åså knycker ungen den igen vettu. Inge sur alls eller så.
3. Tar min rums nyckeln.
Blev visst en olycka nyss då jag nyss hade kommit ut ur duschen..
Går in på mitt rum å så grejsar fukt i ansiktet å grejer å ska ställa mig å borsta mitt hår. Har slängt handduken på golvet å har inte hunnit ta på mig kläder eller nå. Såååååå slänger inte morsan upp dörren dårå? shit risalamata va icke happy jag blev.

Nej nu blir de sista avsnittet av Mysteriet på Greveholm sen blire fan sova. ska upp halv 6 imorgon ,hemma kl 8. Inte sådär jättepigg på det. menmen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0