I don´t want you back,

pissmåndag.
1.försov mig.
2.springandes till tåget får jag sms av min bästa polare att hon ska hoppa av linjen vi går. såååh! Skit kul.
Jag tycker att om min morgon startas dåligt så är hela dagen fan förstörd. Om de tre första dagarna i veckan är lika sämst så blir hela veckan en hel mardröm <:
Eftersom att Linnea kommer till skolan imorgon så lär min vecka bli toppen istället! Jisses vad jag saknar den tösen!
Åkte hem tidigt idag ändå. la mig i sängen å kolla på film. sen vände jag mig å kolla in i väggen ett tag tills de va mat.
Tvättade nyss bort sminket å målat naglarna. fan målar naglarna hela tiden tycker jag ;o
Rolig uppdatering. Njjaaaaaaaae. så därför blir det film å sova nu.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0