Jag är nog inte det du drömmer om,

Godmorgon världen!
Igår blev de arvika å kil å jag vettetusan vart vi körde. Va med solkorvis å c/o :>
Somnade väl runt 5 tiden eller nå på morgonen <:
Vakna vid 9 men somnade sedan om å vakna vid 12-1 tiden. huehue
Proppa i mig massa salta chips å cola nu på morgonen till mysteriet på greveholm. Göttans !
Har fräschat till mig lite nu och tänkte städa lite i syrrans lägenhet,kolla nåra till avsnitt av mysteriet på greveholm sen tänkte jag glida vidare hemmåt till kristinehamn!
Söndagsångesten bara väller fram. uuhhh
Är så jävla taggad på å sluta 19:00 imorgon ;ppPPppPpP eller inte.
Nej nu ska jag städa. har vart gullig å köpt rosa roser till syster :> tack för att jag fick vara här <: Nån gång lär jag väl va lite trevlig å omtänksam (a)


vill helst ha det här sängläget hela dan idag egentligen!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0