jag lovar att jag lämnat dig tills dess,

Hello!
Låg i sängen i morse i minst 20 , tvekandes om jag skulle sova ut idag å skita i föreläsningen på CCC. Men jag va skyldig Emma pengar å skulla möta linnea på torget innan. Så jag gick upp ändå. När jag precis skulle skutta till tåget får jag sms av linnea att hon inte kommer. Sååh. Rätt jävla sugen på å stänga av min mobil på nätterna å inte starta den förrän fan lunch eller nöe. Tänker fan inte vara mer irreterad. Denna helg ska jag fan vara för mig själv,(som alla andra helger).. Plugga sönder å kanske baka lite om jag verkligen känner att jag går ner under jorden.. Sen borde jag även tvätta kläder! Så aah, de är vad jag ska göra i helgen. Tände precis lite ljus på mitt rum för å slappna av litegrann. Tänkte börja plugga nu!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0