Kommentar,



Fick en kommentar av Ida Nilsson
"Jag har läst din blogg väldigt länge, tycker du klagar otroligt mycket på folk, varför ?

Hej Hej Ida!
Trevligt att du läser min blogg! :D
Grejen är den att jag bryr mig faktiskt inte sådär jäättemycket om vad någon tycker :) Speciellt inte vad folk tycker om min blogg :) Vill jag klaga mycket på folk så gör jag det :) Saken är den att jag har skapat en blogg till mig själv,för att skriva av mina tankar ,funderingar å klaga av mig lite :)
Är jag sur,irreterad,arg,besviken på någon så skriver jag ofta det på bloggen. Visar annars oftas vad jag tänker å tycker via mina bilder :) Var en bekant till mig som haspla ur sig att jag mår tydligen bättre utav att klaga på folk. Och jag kan nog erkänna att jag gör nog det en smula. Jag känner mig puttelite som en bättre människa när jag inser vilka jävla misstag och fel männiksor gör varenda dag. Och jag är mycket väl medveten om att jag själv gör misstag och är inte världens snällaste och en perfekt människa. Jag tycker själv att jag har råkat ut för en hel drös med olika typer av människor i mitt liv. Väldigt många fantastiska underbara människor men även råkat ut för mindre bra människor.Alla människor är olika och jag är bara som jag är. Skriver och tycker PRECIS vad jag vill :) Och står för varenda ord jag får ur mig. Detta är mitt svar på din kommentar. Om du inte är nöjd med svaret fåru höra av dig igen, så ska jag förklara lite mer varför jag är som jag är! :)

Kommentarer
Postat av: Ida nilsson

ja men istället för bråka med folk så är vell det lika bra prata ut om det om gillade personen eller vad det stod bästa vän eller något? ..tack för svaret!:)

2011-10-18 @ 19:08:36
Postat av: Hanna

You go gril! Om man inte orkat läsa klagandet så kan man ju ge fan i det också ;) Miss u sistah

2011-10-20 @ 01:39:37
URL: http://anderssonpavift.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0