The truth of a liar,

Tjääänna
Borde absolut inte blogga nu för jag har en jäkla massa läxor som ska göras som jag har skjutit upp på hela veckan! Fast jag gör allt på datorn som jag bara kan för att skjuta upp på det lite till (a)
I fredags vaknade jag med feta migränen, herrejäflar säger jag bara. Åkte till forshaga på fredag kväll iaf för att jag va tvungen att göra en foto läxa! Och så råka det bli så att jag å linnea va med b å solis på kvällen.
Lovade mamma att komma hem tidigt igår(lördag) . Kom hem kl 1 på kvällen ;) lyckat..
SÅ ja.. Blivit erbjöden att få provspela med GS (innebandy) . Saknar innebandy så något fruktansvärt men vet inte om jag har tid till det och massa mer grejs, men får se! Nej nu måste jag faktiskt börja plugga..

Ska läsa ut en bok
Historia -läsa 31 sidor - svara på 8 djupa frågor.
Belysningsläxa
Matte
Svenska
Foto - dock bara redigera nåra bilder

så jäfla ruuuligt för mig <:

Fruktansvärt taggad på och sluta kl 19:00 imorgon också :) Eller inte!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0