jag försvinner ibland,

Hatar inget mer än att vintern närmar sig, och då börjar den här jävla depressionen. Kommer fan aldrig bli av med den tror jag. Smartass som jag är så kollar jag på en skit sorlig film "Conviction". Eller så är jag bara ovanligt känslig som bölar tillochmed nästan åt lejonkungen.. Aoopp inte lätt näre är svårt.
Väldigt många negativa inlägg nu förtiden.. Sorrrrrry men är såna tider just nu. Funderar på å gå ut och gå nu och rensa tankarna lite för de börjar bli lite mycket nu. Tänker tillbaka å grejer, de värsta jag skulle kunna göra förtillfället men kan inte hindra det.
Nejfan, promenad blir!

xoxo

Kommentarer
Postat av: hanna

Klart damen ska ha en prommenix! Tank positivt snart ar det var! :) At mycket choklad det blir sjalen glad av och lyssna pa musik som gar i dur (glada toner) Kram fran den vise erfarna hostdepparn

2011-10-07 @ 04:11:15
URL: http://anderssonpavift.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0