You know it's okay we didn't make it forever,

Har vart en duktig tjej de senaste dagarna!
Skött mig i skolan,pluggat när jag har kommit hem och idag har jag tillochmed tage tag i och kirra lite inför körkortet. Fixa lite papper å kursen å grejer! Jäflar så duktig jag är :D
LYxade till det lite idag och va på 1 timmes massage :D Fyfan va underbart de va! Inte vart med om nå så skönare på ett bra jävla tag. Mumma! Knutaarna är nästan borta känns de som!
Tog en 30 minuters promenad i regnstormen efter det . Va faktiskt riktigt gött!
Nu ligger jag här i sängen och funderar faktiskt på å lägga mig!
Har sovit skit dåligt de senaste nätterna. Känns som de är lite för mycket som händer nu!
Längtar iaf som fan till helgen. Då jävlar äre halloween och fest som gäller! woohhoohooooo
Sen äre LOOOV. Ett lov som kommer gå pissfort :P Men kommer fan behöva det . Satans skoltrött!
Annars så flyter det väl på! Har kung umgängetskrets nu! Familjen duger väl. Saknar min syster som är i Usa ): Men de verkar som hon har det feting bra och är jävligt nöjd med livet förengångskull ;) Saknar dig Hannniie <3
Saknar även pennie,paddie å aGGG ): Jävligt bra människor de där! Hoppas ni också har det bra :D
Nej, film å sova vore nöe
xoxo


Kommentarer
Postat av: Jennie

Saknar dig meeeed <3

2011-10-26 @ 20:32:40
Postat av: Agnes

PONI! Saknar dig också :(

2011-10-27 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0