You're the reason I come home,

Tjuuudulidu
Har vart en väldans konstig dag idag!
För de första så förstår jag verkligen inte på en del människor.
Kul att fd polare har fan ljugit om nästan allting under vår tid tillsammans.Skit kul.
Tänker inte ha falska människor i mitt liv och inte människor som försämrar mina dagar :) Så nej, jag skär bort dom direkt från mitt liv. Så äre bara.
För de andra så har jag bränt tungan ): Har sepe ont!
För de tredje är jag sjukt less på och pendla.
För de fjärde så är ajg skoltrött som fan.
och för det femte så blire film och sova nu!
Har icke fått så många timmars sömn inatt.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Ida nilsson

Jag har läst din blogg väldigt länge , tycker du klagar otroligt mycket på folk, varför ?

2011-10-17 @ 20:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0