Believe me,

Godmorgon !
Det blev en helg ensam i det rosa huset i Kristinehamn. Jag är fortfarande sjuk och är jävligt trött på det kan jag lova. Imorgon är det skola som gäller. Hur taggad tror ni att jag är på att börja 8:30 och sluta 19:00. Kan säga att jag får bara ångest och svårt å andas, huhehue nästan iaf (a) Men de känns faktiskt lite små drygt. Denna vecka börjar jag även min praktik. Lite små nervös inför det. I fredags gjorde jag hemmagjord pizza. Och den pizza är vad jag har levt på hela helgen. Haha. Men idag tänkte jag faktiskt göra tacos :) Har även plöjt igenom minst 8 filmer denna helg också. nolifer. Blir en till film på det!

julas..råfjortis


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0