Du är rädd för stora ord jag är rädd för allt,

TJÄÄNARE!!
Inatt drömde jag en sån där dröm som man bara vill sluta drömma, och när man vaknar så försöker man tänka på annat så man inte drömmer om samma dröm eller fortsätter drömma på drömmen. Men vet ni att inatt blev jag fan ALDRIG av med den där jävla drömmen som bara fortsatte att spinna på,på samma jävla dröm med samma jävla personer och handling och jag vakna fan irreterad varenda gång jag vakna. Så inatt var det ingen bra sömn, fast de är ju fan sällan jag sover bra.
Hade praktik idag! Lika roligt som vanligt! Har målat klart övervåningen nu! :)
I helgen ska jag troligtvis till Göteborg :D wöwöwö
Har även blivit rånörd på wordfeud. Så om du som läser detta har det så kan du ju lägga till mig - Poniisara :D hihih

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0