If I knew yesterday what I know today, where would I be tomorrow,

Tjohoo
Nu har jag sett klart hela första säsongen av Game of thrones ): jävligt dåligt slut..
Skolan idag gick riktigt trögt, men jag försökte peppa mig själv att jag är ledig imorgon och får långhelg :D
Gjorde middag när jag kom hem till mig å lillebroder. vart de andra är har jag inte en aning om.
Imorgon ska jag å mamma ha en morådotter dag. Blir nice det!
Drar nog även å sova i syrrans lägenhet i karlstad imorgon annars ¨åker jag in tidigt på lördag. Å på lördagkväll följer jag troligen med nåra raggare te Arvika. Hur de kan sluta vet inte ens gudarna :>
annars ska ajg även hinna med å kötta massa läxor denna helg. Frågan är om jag hittar orken <: han har skuttat långt ifrån mig å gömt sig jävligt bra tror jag. hörs dååe


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0