Remember when I had to choose if I should keep you in my head or heart ,

Livet leker,
har inte alls tid å blogga eftersom jag har en väldigt stor läxhög bredvid mig ,som jag helst bara vill spy på och säga att hunden köpa upp dom..fast de funkar ju dock inte längre..Synd tycker jag <:
Praktiken rullar på för fulla muggar! Roligt som tusan
När jag kom hem vare bara å ställa sig i köket å göra mat. Sen tvinga jag mamma å köra mig till Karlskoga för och köpa en sketans tidning hihihihi :D bara för att jag kuuuuuuuuunde har vart med i den, men va icke det. Dock va praktikplatsen med ;)
Nej nu äre läxor som gäller, sen ska jag fan i mej ta och dejta kuddarna.


xoxo gossip saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0