Adrenaline is what I need to keep on moving,

På tiden att jag uppdaterar lite kanske :)
Lördags = Jobbade på kvinnamässan2011 på nöjesfabriken. Sedan åkte jag hem till Linnea. Vi käka pizza å somna sedan i soffan innan 12 haha :D
Söndags = Barnvakt, va med Anna och Linnea . Gjorde även läxor!
Måndag vare idag ja.. Skola hare vart idag. Har vart på värsta kassa humöret. Somnade på bussen hem.. Hunnit med att tvätta,äta och hängt tvätten och nyss la jag mig lite på spikmattan! Tänkte kolla på idol senare ikväll eftersom de är en ifrån Mora som är med :) Lite kul faktiskt!
Imorgon är det tisdag. Min sista lediga tisdag ): bhuhu ska ta det jävligt lugnt då och även försöka plugga lite :)
Ska försöka hinna med å skypea lite sen med min babe när han har kommit hem från träningen ;) tihi

Jag <3 choklad =4ever


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0