Våga vara dig själv,

Godmorgon på er alla dreggungar!
Är leeedig idag!
Tänkte ju ta och göra mig av med så många läxor som möjligt idag. Men de ser rätt mörkt ut för min del för idag är en dag som jag bara vill ligga under täcket och plöja igenom en dundrans massa fräna,romatiska,hemska filmer <: Såna där kalas bra filmer som man bara vill se om för den är så fruktansvärt bra!
Finns fan inte många såna..
Blir ju annars praktikveckan ut. Sen på söndag drar ju linnea utomlands): fml vecka nästa vecka blire. Saknar min egna röst/dialekt...Pratar ju fan som ett jävla mongo här nere i värmland..buhu
nej om de ska bli nå läxor gjorde får jag nog ta tag i dreten nu.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0