Never let me go,

Herregud va den här så kallade bloggen suger, sämst uppdatering osvosv.
Kan väl se de både positivt å negativt. Verkar iaf som jag har fått ett liv å inte sitter vid datorn hela dagarna. Min dator brukar fan va dammig nu för tiden när jag startar den lite då och då.. Men jag har iaf haft det bra de senaste dagarna dock råka jag ut för den värsta jävla urinvägsinfektionen jag någonsin har haft i går. Pissade blod å grejer, kul!! njae. Käkar iaf pencillin nu. Men vettetusan om de blir så mycket bättre. Dricker mig spyfärdig på vatten å citron vatten också. Annars så har detta vart en ganska negativ kväll. Vet inte varför men råka bli på sånt humör. Har annars hållt humöret på topp flera dagar nu och det har vart underbart! Skolan kan ta sig långt upp någonstans. Nu känner jag mig iaf som mig själv när jag tidigare idag färgade tillbaka till mörkt hår :) Nu ska jag försöka sova !
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0