Never walk away,

Tjohoo
Shit vad veckorna rinner iväg med en jävlans fart!
Redan fredag..

To do list today:
Sova
Kolla avsnitt 20 av the vampire diaries
Kil-släkt kalas
Forshaga- till Linnea

Imorgon äre bio med Linnea som gäller. Tror jag iaf ! Blir en nykter helg å valborg för mig pga att jag fortfarande äter pencillin. TÖÖÖLIGT. dock ej ens sugen på en droppe alkohol. Mamma har lyckats uppfostra mig bra på den delen iaf :D

Känns förbannat skönt med långhelg! Känner att jag behöver fan de. Annars mår jag bra som fan igen! Saknar min syster i Usa som har förlängt sin tid i USA ytterliggare ett år :( fett tråkigt men jag är glad om hon är glad å trivs å utforskar världen nu när hon kan!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0