Sann romans,

Det rullar på hyffsat bra för mig nu. Förutom värdelösa meningslösa totalt flippade bråk med den person man står närmast. Varför göra man sånna grejer när man egentligen älskar varandra? Troligen är det väl att man gillar varandra för mycket och bryr sig om personen för mycket. Have no idea faktiskt men jag hoppas vi ordnar detta som vanligt. Sedan har jag ju även dragit på mig världens jälva urinvägsinfektion. Hela kroppen har ju totalt fuckat ur på mig nu. Vill ju inte dra upp alla symtom men de är helt jävla fuckt up. bara å fortsätta knapra pencillin och de blir sjukhuset dirr om jag känner av värk i rygg, mage eller feber. Vart hemma från skolan i två dar nu. Försökt å vilat upp mig men den här jävla pollen gör mig dödstrött. Har iaf gjort en hel del läxor som behövdes göra. Har börjat slarva med skolan en del. INTE BRA!! Men jag har bokat in extra matte lektioner EFTER skolan nu med tre till i klassen så vi kan gå ut med ett godkänt i matte B i sommar.. Får se hur fasen de ska gå till.. Jag har även färgat tillbaka till mörkthår. Känner mig som da real Sara nu! Nu ska jag ta och skutta in i duschen, fräscha på mig lite, ut med hunden sedan åker jag in till stan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0