Tro på varann,

Shiet vilken helg.
Drog till Jennie i fredags och små drack lite och skulle jobba på å bli knack. Kvällen slutade med folk som fick snefyllor och skulle slåss å ha sig, folk kör bil utan körkort å grejer å folk som ej tål sprit. Jomenfyfan. Igår drog jag,marcus,jennie,madde å joel och fika/käka frukost på helmers! Sedan drog jag hem till mormor och kikade om hon levde. Duschade,lagade mat å fixa mig sedan drog jag å jennie till Madde och spelade singstar :D Slutade med att vi drack kaffe å åt flurry på donken och gick hem i världens kyla + högklackar.. Fyfan ! Så ganska nykter helg å de är väl tur de för nästa helg då jävlar! :D Inga planer idag förutom att jag ska plugga som fan å ta jämna rökpauser, fundera lite på livet vad som är värt å ovärt osv. Mja, jag har fortfarande en hel del å tänka på.
Har laddat ner en hel drös med filmer också som jag ska plöja igenom :D

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0