Going insane,

Tjeeennare
Sov hos Fredric inatt för jag orkade fan inte åka hem igår. Försov mig som en jäkla tok igår också som slutade med att min dag gick rakt åt pipsvängen. Den gick inte alls åt rätt håll.. Somnade iaf gott :) Skolan gick i en väldans fart idag. Drog sedan och hämtade en iphone som jag just nu försöker förstå mig på! Inte lätt.. Har ändå hunnit med rätt mycket ikväll. Kom hem runt 7 tiden då jag startade med att färga Jontes hår, åt mat, duschat, målat naglarna, ansiktsmask, suttit vid datorn, packat och fipplat med mobilen. Skit herregud. Och de dröjer nog tills jag kan sova i lugn o ro känns de som. Upp halv 6 i vanlig ordning imorgon. Taggar gym med Linnea efter skolan, sedan följer jag nog med bruden hem :)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0