No one does it better,

tjännare gött fölk
jag finner knappt nå intresse till å skriva längre å nu ser min framtid väldigt knasig ut.
Nu på måndag äre matteprov och fotoprov, slutar 19:00. pissar på katten på det..
Går till skolan tills på torsdag.. Å då åker jag antaglien till Mora om jag inte åker på fredagen. Sen ska jag jobba under hela vasaloppsveckan i mora, alltså 24-4. Åker hem den 4 eller 5;e.. När jag kommer hem så är det bara en fjuttig liten skolvecka och sen fyller jag 18 jävla år där på helgen! rock N rooooolll.
Å sen äre jävla praktik i 2 veckor nångång efter det och då blir det antagligen också Mora :p Efter det äre bara nån vecka kvar sen ska jag på INFLAAAAMES.

Annars då?
Kirrat tunnel i örat, (töjningen) 0,8mm. Mummamumma.
Jävligt sugen på och skutta å köpa hårfärg och pilla med mitt hår idag.
Tror fan jag ska klippa topparna lite, ser ut att de skulle behövas.
Stressad som fan med skolarbeten.
Tror att jag förstörde system kameran igår då jag råka tappa den i golvet.. Va inte så jävla lycklig på mig själv då..
Jääääääääävligt shopping sugen
Råkade även kirra spotify premium utan att jag förstod va jag höll på med.. så de fixa jag de.. 100 kr bort ifrån kontantkortet. Tänkte ju bara testa å se om de gick.. Å de gjorde de!
Va nog allt för idag.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0