Silence is easy,

Ojojoj vad dåligt jag uppdaterar. Igår pratade jag med min syster som är i Usa, långt in till natten om allt mellan himmel och jord kändes det som. Saknar henne! Får väl skylla på att skolan,familj,pojkvän tar upp de mesta utav min tid just nu. Och är orsaken varför jag inte bloggar så mycket just nu.Har införskaffat mig en Iphone som gör så att jag knappt sitter vid datorn längre heller, förutom när jag ska plugga. Som jag sätta mig och göra nu. Håller även på och drar igenom en jäkla massa tvättmaskiner eftersom jag har inte ett ända jävla rent klädesplagg känns det som. Är även fruuktansvärt sugen på att flytta hemifrån nu. Mindre än en månad kvar tills jag fyller 18 år också. Fyfasen va gött!! Vad har jag mer för ointressant fakta att dela med mig utav måtro? Sugen på rött hår igen, även blont och page. Dock vågar jag inte och har inte råd. En jäkla massa sparpengar har försvunnit pga inköp av telefon,gymkort m.m :( fattig hezt. Men ska till mora på sportlovet och tjäna några slantar så de löser nog sig. Är inte lika taggad på körkort längre heller. Jag har ingen ork. De va nog allt. Nu ska jag sätta igång med pluggning.
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0