11 sanningar om mig,

Några sanningar om mig själv.
* Jag har många killkompisar, har lättare att få killkompisar än tjejkompisar.
* Har förbannat svårt att bli kär
* Jag är egentligen blond
* Har fobi för myror och även spindlar
* Jag pratar i sömnen
* Sover skit dåligt om nätterna, sämre när jag sover i samma säng som någon annan. Dock är Linnea ett undantag:D sover rätt gött med henne
* Jag har en gång i tiden vart väldigt sportig utav mig men gör just nu ingenting.
* Jag bryr mig om saker o ting alldeles för lite ibland eller tvärt om, överdrivet mycket.
* Jag kan vara rätt duktig på och bli både avundsjuk och svartsjuk.
* Sedan jag gick i 8;an har jag alltid tjänat mina egna pengar.
* Jag sjunger förbannat dåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0