At least you could have tried,

TJA igår var som sagt inge bra.
Låg med världens magsmärtor igår kväll, jag kunde knappt andas. Kändes som revbenen skulle spricka i tusen bitar. Somnade iaf efter ett tag och när jag vaknade imorse så vakna jag med migrän istället.
Tagit medicin nu så det är bättre med både migrän och magen. Har även gjort klart fas 1 i hem arbetet i kultur och stilhistoria. Fasen vilket arbete! Men glad över att jag är klar med skiten nu :) Betyder ledighet för mig :D Skön-t. Precis vad jag behöver! Kikat klart på Vampire diaries säsong 1 och 2 nu. Så har precis börjat på tredje säsongen. Mumma serie. Har inga planer för dagen förutom att jag ska ut och ta en lång promenad!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0