FML Day

TPL DAG IDAG.
1. Var en utav de få på morgonbussen som fick någon bredvid sig. Började känna lite obehag när bruden bredvid mig rätta till sina trosor eller vad hon gjorde vid ljumsken på bussen och försökte vara diskret. Då kände jag att  de va dags å blunda. Slutade med att jag somnade och vaknar till av att jag drämmer in huvudet i glasrutan hårt som fan, så de som satt nära mig stirrade sönder sina ögon på mig. Blunda igen för å slippa allas blickar..
2. Kommer till skolan å sätter mig i Aulan och ska få reda på hur mina 3 veckor framöver ser ut. Herre min skapare säger jag bara. Där sjönk min dag totallyyyyy. Slutar 7 på måndagar som vanligt. De andra dagarna är lite olika, typ den här veckan har jag feta hem uppgifter och de andra två veckorna slutar jag efter 4 och det är grupparbete som gäller då också. FML
3. Linnea försov sig å ringde till mig irreterad som bara den precis i den studen då jag var bajs irreterad. Så de slutade med att vi lacka ur totalt å la på.
4. Korvstråganoff i skolan.. (HATAR den maten. Får huvudvärk så innåt helvete också av det)
5. Va påväg å inte få nå skolbusskort. Men jag skvätte nåra tårar å kirrade det ändå.
6. Fick reda på nå sketans ryckte som sänkte min dag totalllllt.
7. Tapeteserade klart hos Linneas syster och det slutade med att när jag å Linnea nästan va klara så skulle vi lösa ett problem. Määääääään de slutade med att vi stod där båda två skit envisa och lacka ur på varanda men i slutändan hade vi menat samma sak ändå. Hahaaha söta vi två
8. Tog fel på tågtid så jag fick lov å vänta på bussen hem. Och då måste jag även tilllägga att jag och linnea sprang heeeeeeeelt i onödan som nåra dårar till tågstation. De va icke kult.  Kom hem kl 21:10.

NUUU Efter min sketna dag så ska jag gosa ner mig under täcket och dö.
För å vara LIIIIIIITE positiv så har jag iaf tjänat lite kosing iaf. Dock gick det raka vägen in på sparkontot som är till körkortet. Har tjallat lite från det kontot nu på slutet så gick väl +-0 buhu
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0