HERE I COME 2012!!

Blev en oväntad förtidig tripp till linnea i veckan, det är därför jag inte har bloggat. Vi har fan hunnit med och gjort ett och annat de senaste dagarna :D En hel del grejer som vi inte borde ha gjort också. Utskällningar och klagomål hit och dit. Ajabaja på oss Linnea. Vi får fan skärpa oss. hihihi

Men vi har shoppat lite i Karlstad, åkt massa bil, ätit massa mat, dygnat, ätit godis, sovit, druckit sån där dryck som inte vi barn får dricka och det ledde till att en del grejer spårade ur. MEN MAN LEVER BARA LIVET EN GÅNG, OCH EN VÄLDIGT KORT PERIOD ÄR MAN UNGDOM. hähä Har iaf haft ett par sjukt roliga dagar med Gosi + annat härligt folk. Skrattat som fan har jag gjort också!

Nyår blev kanoners! Mer orkar jag inte yttra mig. Gött folk osv. Perfaperfa.
Somnade kl 8 imorse och vaknade kl 3. Skämdes lite på linneas rum på eftermiddagen sedan drog vi och köpte bakispizza sedan satte jag mig på bussen hemmåt. Kom hem strax efter 9. Har packat om väskan, duschat, målat naglarna och kirrat en ansiktsmask.

Nu är jag så förbannat trött så nu blire film.
Imorgon far jag troligtvis till Mora, eller i övermorgon. Kommer hem på fredag eller nått :) hihi

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0