I don’t care what you think,

Men godmorgon BÄÄJBz!
Blev hämtad av bögarnabus igår och va med dom hela dagen :o Kom hem på kvällen runt 12-1 tiden :) Hade en jäfligt rolig dag med dom igår :D Såklart kom mamma å väckte mig 10:15 imorse och bara : NU ÄR DET FRUKOST GÅ UPP NU MINA SMÅ BARN. Jävlar va sur jag blev. Kunde inte somna om heller så KUL. Har inte fått sova i fred en ända gång den här veckan. Har blivit väckt varenda dag. Så jag stängde tillochmed av telefonen inatt för att ingen skulle väcka mig. Fyfasen. Snöar ute gör det också. Fml. Blir bara sängen idag med ett jäklas film tittande. Skola imorgon = Ångest. Slutar 19:00 :) LOVEMYLIFE (LML)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0